My Soul

Pejam celik pejam celik, ain dengan faizal nak masuk setahun dah. Wht ? Dah nak setahun? Sekejap je kan ? Hihi tup tup tup dh nak setahun. Bulan 2 ni 11 haribulan masuk ah setahun . Serious ? Ain pun tak percayaa :) macam macam kiteorang dah lalui. Dari senang sampailah ke susah. Nak kata gaduh tu memang selalu lah. Hey normal what kalau gaduh . Sometimes sakit hati jugak bila asyik gaduh. Sebab bila gaduh masing masing taknak kalah. Aku pun selalu nak menang je *selfish* Dari dulu sampai sekarang jelouse ain tak pernah nak hilang daripada first relay. Dia tak habis habis nak buat orang jelouse. Eiyai . Geramnyaa >.< hm . Takpelah. Cemburu tanda sayang. Kan ? ;') 
    
     Tapi kan, gaduh pun gaduh sekejap je. Tak lama. Sebab faizal mesti mengalah. Hihi. Kadang kadang ain pun selalu jugak mengalah. Yelah, gaduh lama lama pun  tak guna jugak. Rindu lah jawabnya nanti. Tak sanggup nak tanggung rindu. Sejak kebelakangan ni, kiteorang always sedih je. Idk why. Lagipun ain selalu buat dia sedih. Sorrylah sayang😔 Hm nak tahu tak ? Selama ni , baru ain tahu yang ain selalu gunakan faizal sejak faizal bagthu haritu . Hm mintak maaf ye sayang. Lepasni janji takkan susahkan lagi. Serba salah dibuatnya aku. Tapi dia tak pernah pun menyusahkan aku. Aku lagi suka dia menyusahkan aku daripada dia menyusahkan orang lain. Takpelah. Lupakan . 

     Sekarang ni faizal suka tuduh tuduh ain yang ain ada orang lain. Nak sangat ke ? haih. Senakal nakal aku, aku pun tahu nak setia. Faizal je perempuan keliling pinggang *ops* Takdalah. Saja je. Aku pun taknak tuduh dia bebukan. Ain percaya yang dia setia ;') dia takkan pernah duakan ain. Kalau dia nak ada perempuan lain pun, tak apalah. Nak buat cemana kan ? *ayatpasrah* Alah kalau sakit hati pun ain suka pendam sendiri. Nak bgthu faizal ? Takyahlah . Dia bukan peduli. Sikit pun tak rasanya ;') Ain harap takdalah yang ketiga . Lagipun nak masuk setahun dah . Takkan tak boleh nak setia.Kiteorang pun dah lalui macam macam. Biarlah benda yang lepas. Harap yang akan datang lebih baik daripada yang lepas . Biarlah orang nak mengutuk ke, nak mengata ke. Kiteorang tak peduli pun. Bukan kacau hidup kau pun kan ? Okay ?  Heee okaylah. Dah penat menulis. Nanti sambungg :D Sebelum tu , ain belanja ah satu gambar kiteorang. Byee byee. Mwah ! 


  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan